Fieste de Patrie dal Friûl

Spilimbergo@Teatro Cinema Miotto

Mercoledì 3 Aprile 2019

Orario: 20:30

Consigliato per: Tutti

https://arlef.it/it/

 

Al Cinema Teatro Miotto, Mercoledì 3 aprile ore 20,30 si svolgerà la “Fieste de Patrie dal Friûl”

Il Friuli in Musica
“Dalle Villotte al Rap”
Concerto con D.J. Tubet
Presentazione del Concorso “Zâl par Furlan”
IL FRIÛL IN MUSICA. DA LI’ VILOTIS AL RAP!
Serada di spetacul cun DJ TUBET. Il rapper al fai un viàs ta la storia dal Friûl traviers la musica, da chê tradissionâl fin al dì di vuê, encja cun improvisassions sul moment.
Al presenta Claudio Romanzin.
Ta la serada si fasarà la presentassion dal concors leterari “Zâl par furlan” (8a edission) e dal tiers libri di contis zalis Zâl par Furlan. Antologjiche 2019 (a ducju i spetadôrs a vegnarà dada una copia dal libri).
Entrada libera
Manifestassion organisada dal Comun di Spilimberc cul aiût dal ARLeF e in colaborassion cun: Societât Filologjica Furlana, Union Scritôrs Furlans e Istitût Ladin Furlan “Pre Checo Placerean”.

IL FRIULI IN MUSICA. DALLE VILLOTTE AL RAP!
Serata spettacolo con DJ TUBET. Il rapper propone un viaggio nella storia del Frili attraverso la musica, da quella tradizionale fino al giorno d’oggi, anche con improvvisazioni d’emblée.
Presenta Claudio Romanzin.
Nel corso della serata saranno presentati il concorso letterario “Zâl par furlan” (8a edizione) e il terzo volume di racconti gialli Zâl par furlan. Antologjiche 2019 (a tutti gli spettatori sarà consegnata una copia).
Ingresso libero
Manifestazione organizzata dal Comune di Spilimbergo con il sostegno dell’ARLeF e in collaborazione con: Società Filologica Friulana, Union Scritôrs Furlans e Istitût Ladin Furlan “Pre Checo Placerean”.

Comune di Spilimbergo – Assessorato alle Politiche Culturali

Info: Ufficio Cultura – tel. 0427 591.115
cultura(at)comune.spilimbergo.pn.it